eerste verslagje - Reisverslag uit Sydney Central Business District, Australië van Maikel Theunisse - WaarBenJij.nu eerste verslagje - Reisverslag uit Sydney Central Business District, Australië van Maikel Theunisse - WaarBenJij.nu

eerste verslagje

Blijf op de hoogte en volg Maikel

07 December 2013 | Australië, Sydney Central Business District

nou hier is ie dan mijn eerste verslag van de reis.

na een lange reis aangekomen in de super stad sydney.
reis zelf duurde best lang maar alles was goed geregeld, van de overstap tot de pick up in sydney.
in het vlkiegtuig al allemaal mijn mede reisgenoten leren kennen van tottaalll 23 mensen. heel verschillennde groep maar echht super gezellig.
nou eenmaal aangekomen in sydney, bloed heet zijn we opgepickt door een van de reis organisatie. hele aardige gasten echt van die nederlanndse surf dudes.
backpack achter in de bus gegooid want diie werd netjes bij het hostel gedropt en zelf een tour met ziin alle door een klein deel van het centrum o.a. opera house en sdney bridge.
alles werd onderweg gooed uitgelegd hoe de stad werk, ook hier is er heel veel water door de stad heen een varen en div ferry"s om naar de andere kant te komen. je hebt hier zon pasjes waar je deze week al het ov gratis kan gebruiken en dan heb je oook echt wel nodig. nou aangekomen in het hostel en daar weer een briefing gehad een lekker bbq gehad. hostel ziet er el ok uit en slaapp nu op een kamer met 3 andere, gezamelijke keuken, tuin huiskamer en individuele badkamer. savonds een klein drankje gedaan met zijn alle in de locale pup maar iedereen was moe behalve ik en had daar al wat nieuwe backpackers leren kennen en vroegen of ik mee ging naar de ivy, echt een mega grote club, 2 flatgebouwen naast elkaar is wat 1 grote disco is, niet normaal echt niet wat je ergens mee kan vergekijken.
de dag erna al weer vroeg op voor de bankzaken te regelen, autos info gekeken om er misschien een te kopen. daarna het centrum in met ziijn allle. man wat is dat groot, mooi, modern. lekker lunch geekocht en in het park opgegeten. lopeen allemaal vogels kakatoes ibissen om je heeen middden in de stad, vogels die je in nederland haast nergenss kunt vinden. daarna lekker weze eten in de avond en weer oop stap met iedereen incl al heet personeel, was erg gezellig. vandaag rondje gelopen in manley, datt is de wijk waar wij slapen en is met de boot ee half uur van het cenrtum. mooie standjes opgezocht en wandelingen gemaakt langs de kliffen en de kust. daarna een apartement weze kijken op het wereld beroemde bondi beach van een local die op vakantie gaat met kerst en zijn huis ter beschikking stelt voor een mede reiziger. kende zei weer via via. ech die aussies zijn zooo gast vrij en helpen je met alles, heb nog geen een sjagerijn gezien hier.
morgen nnaar de blue mountens toe, is een natuurgebied net zo groot als belgie dus een benieuwd.

ik ga maar is slapen en tot de volgende

x maikel

• 07 December 2013 - 14:22

Dennis:

Bolluh! Leuk verslag! Leuk om ge lezen dat het goed gaat en dat je alweer nieuwe vrienden hebt gemaakt! Veel plezier bij de blue Mountains en ik wil binnenkort wel foto's zijn!

• 07 December 2013 - 17:13

Nadine:

Leuk om je verhaal te lezen! Fijn dat alles goed gaat.
    Heel veel plezier! X Nadine